top of page

Del 4 - Tacksamhet

I dagens avsnitt har jag mer energi än förra gången och det visar både dig och mig hur livet skiftar över tid. Trots svåra biverkningar med illamående som idag nästan är borta, huvudvärk, smärtor i kroppen, hudutslag som kliar och svider, ont i halsen, svårt att svälja, försämrad syn, en trötthet som tar bort livskraften bla, bla, bla det känns så overkligt att rada upp allt och jag orkar faktiskt inte fortsätta med mer. Men jag tror ni fattar. Trots detta så känner jag en så stark tacksamhet gentemot alla er som finns därute nära och längre ifrån. Men som hör av er och stöttar mig på det sätt ni kan. Som går bredvid och tar emot mig där jag befinner mig. Därför känner jag mig samtidigt oerhört lyckligt lottad som får uppleva och känna den medmänskliga kärlek som sveper in mig i en härlig mjukhet.


Dagens avsnitt innehåller även hur viktig del bemötande är för läkningen och att leva här och nu.


Jag vill passa på att lyfta Marie som alltid är den som lyfter fram alla andra och deras gåvor. Förutom att hon är oerhört skarp på att fånga upp saker i samtal och därför är en person jag varmt rekommenderar att anlita som livscoach. Så har vi inte sett mer än en liten skärva av hennes kreativa sida. Äntligen säger jag, har hennes Sötnosen kommit till världen i kalenderform och om du blir vän med Sötnosen på hemsidan kan du få vara med och ta del av vad mer som kan bli till med hennes motiv på. Kort och gott så är Marie en tusenkonstnär och en mycket kunnig människa. Men det är inte alltid vad vi vill och kan som fungerar utan vad vi förmår. Att anlita Marie är ett säkert kort som kommer med närvaro, kvalitét, sanning och kärlek.



Tack för att du följer med ❤️

Kram



76 visningar2 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page