top of page

En ny dag

Uppdaterat: 11 mars 2022

Efter många års arbete med massage, akupunktur, coaching, qigong och föreläsningar. Tog det stopp i arbetslivet på grund av svår sjukdom. Det går inte att förutse vad vi kan drabbas av. Även om jag gör försök att försäkra min trygghet innan jag drabbas så blir livet ändå inte riktigt som man tänkt. Men det kanske kan bli bättre. Bättre än vad jag kunde föreställa mig.



Nu är min nya hemsida klar och jag har skalat bort en del för att börja om på nytt. Jag har massor av erfarenhet som är väl förankrat i mig och essensen av det vill jag använda och dela med mig av.

Att få möjligheten till en ny chans i livet är inte det sämsta.


Jag tar emot för coachsamtal i mitt företag och har påbörjat viss förberedelse inför Fördjupande försoningsdagar som jag är med och leder för Försoningsgruppen i samarbete med Svenska kyrkan. Det kan du läsa mer om här


Jag börjar min morgon med ett glas rumstempererat vatten. För att jag helt enkelt är törstig. Hur mycket vatten dricker du? Här kan du läsa om forskning kring vattendrickande. Men också hur du genom att vara i mer kontakt med din kropp och hur den fungerar kan lära dig om vad som är rätt mängd vätska för dig. Det enda gemensamma rådet jag vill ge denna morgon är lär känna din kropp! Det som funkar för mig kanske inte är bra för dig och vise versa. Jag har stor respekt för att vi alla är olika och behöver olika saker vid olika tidpunkter.



Idag ska jag passa på att ha ansiktet vänt mot solen en stund.


Carina

55 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page